Záručné podmienky
Zodpovednosť za vady tovaru a záruka
Kupujúci je povinný prezrieť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru av prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti pracovníka služby PPL s.r.o.
Reklamácia mechanického poškodenie výrobku, ktoré nebolo zrejmé pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť bezodkladne po ich odhalení, tj ihneď po prvom použití výrobku a to iba písomnou formou, napr. e-mailom. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane slovenského návodu na obsluhu (pokiaľ je súčasťou výrobku) a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.
Je poskytovaná záruka 24 mesiacov odo dňa predaja výrobku koncovému užívateľovi a to za nasledujúcich podmienok:
- Záruka sa vzťahuje na poruchy a závady vzniknuté v priebehu záručnej doby chybou výroby alebo použitých materiálov. ;
- Výrobok bol používaný v súlade s návodom na obsluhu a príslušnými bezpečnostnými predpismi platnými v Českej republike. ;
- Výrobok bol odovzdaný na vykonanie záručnej opravy v kompletnom stave vrátane príslušenstva spolu s riadne vyplneným záručným listom a dokladom o kúpe výrobku.
- Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej dielov) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku nemožno teda považovať za vadu.
V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. to:
- Bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu zodpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
- Náhradným dodaním tovaru
- Odstúpením od zmluvy